30 November, 2010

bengkak pada lelangit..part 2.

ha.genap sehari tulis crite pasal sakit kt lelangit yg
 bengkak..
akhirnye aku berjaya jugak jdi custumor pertama dokter tersebut.
lepas cek2 dokter 2 kate mmg bengkak yg besar..
mungkin amik mase.. aduhh~~ lagi bertambah sakit aku rase..
pas2 tanye la perkara biase.. da berape lame sakit? dlu penah jdi?
aku pon nk tak nk je jawab.. bkn pe.. sakit taw mase bercakap2..
bengkak 2 asyik tersentuh je ngan lidah.. perit x terkate..
mcm luke di letak cili padi...
sakit gile.. dokter 2 kate.. nie lah antara penyakit yg mmg amat sakit kalo terkene..
dlm hati aku kate " mmg lah!! aku da rase pon, xyah ckp pon aku da taw"
pas2 mase cheak darah.. tetibe je dokter tu buat muke terkejut..
aku pon lagi lah terkejut..
die kate tinggi mattt..
.. awk mmg ade darah tinggi ke??
adoyai!! lagi sakit kepala aku..
lepas satu.. satu..tp nie just ujian dri ALLAH..
terime je lah..
darah aku 150.dokter kate normal 120 je..
30 terlebih..
haaaa..
amik kau.. lepas nie kene jge mkanan..
dlu pantang.. pantang jumpe BEDAL~~
skarang x ikot pantang.. sndiri mau ingat la..
lepas 15 minit kt dlm 2 , aku pon kuar nk gi amik ubat..
haa sekali kene RM40.. biase ar.. tp ingat dlm 20-30 je..
sebaik bawak duit..

pengalaman.. tp xpe mase entry nie ditulis bengkak masih ade tp da x rase da..
kebas je.. bagus.. td bru bgun tido dri pada pukul 8.00 pagi smalam sampai  5.50 pagi ari ni..
lepas makan ubat je tros lentok..
tangkap mauttt..

0 comments:

Catat Ulasan

anda juga meminati

Related Posts with Thumbnails